viruspadu


saya pun heran la.. nape ada juga orang dengki mendengki ni..

kisah nya ada si timah bodoh n sorang jantan yang giler hantar email kat VP hentam dia teruk2..

lantakla apa orang nak buat akak.. yang pasti saya suka baca blog akak...

saya suka baca kisah keluarga akak every day..

tahu tak.. every minute saya refresh blog akak supaya dapat baca latest entry..

kepada yang kat laur sana tak suka baca kisah VP.. diam saje dan buat hal nko sendiri ekk.. pada timah sengkek tu jaga tepi kain nko dulu ek.. jangan nak menyibuk hal orang....

4 comments:

Jade

November 6, 2008 at 12:47 PM

salam muhibah..
jemput singgah ke blog saya..
http://sweetheaven-jade.blogspot.com

bleh kita change2 link..
tq

M4M4 MY4

November 6, 2008 at 2:24 PM

berbagai2 ragam manusia.. seribu satu perangai... semoga vp n family tabah menghadapinye

Puteri Satu

November 6, 2008 at 3:02 PM

itula manusia...rambut sama hitam..tapi hati tak sama....
pernah terjadi kat akak dulu...apapun..alhamdulillah je la...

amizah

November 9, 2008 at 9:54 PM

sian kat vp kan???? akak pun suker baca blog dier...

.