batuk selesema

saya masih belum baik batuk n selesema... sekarang ni tengah tahap puncak.. maybe dalam 2-3 hari lagi baru nak menurun bukit kot...

tapi ada satu lagi yang melanda membuatkan saya malas nak bercakap dengan orang.. ULSER!!!!

arghhhhh sakit laaaa...

kene kat lidah... yang lidah tengah tahap puncak ni.. nak makan pun sakit..

pastu ada yang haritu saya terhantuk dengan zara.. yang tu baru je baik... semalam terhantuk lagi...

aduh maaaa.... bertambah jadi 2..... pastu ada pulak satu lagi kat bawah bibir...

so that jadi 3 ulser dalam mulut saya....

dah la batuk2.. selesema lagi, ulser lagi...

tak larat saya nak bekerja......

sakit sangat!!!!

hubby balik esok...

tak sabarnya....

nanti nak g farmasi jap.. nak g cari ubat ulser nih.. dah sapu kat rumah guna daktarin oral gel.. tapi cam lambat juga baik... menci laaaaaaaaa

any suggesttion...

kawan saya suruh kumur air garam...

ok juga rasa..ada rasa pedih2 sikit.. tapi saya tengok semakim membesar je yang kat lidah ni..

saya nak perubahan!!!!!

0 comments:

.