esok cutiii

yea haaaaa

esok jumaat so cutiii..

pada yang duduk luar terengganu, kedah n kelantan tu sila kerja sunguh2 ye esok....

duk umah main ngan zara.. tengok TV, kemas rumah, memasak..

sukanyaaa

tapi rasa cam malas nak masak

tapi kena masak coz kena improvekan lg skill memasak nih

poyoo je dah kawin almost 3 years tapi masak still tak best
nak kata tak pandai, tipu arr, cuma tak sesedap like kat restoran...

kalau hubby ada kat umah, dia yang masak.. sebab dia yg nak masak...
saya tolong2 la.. kira saya assistant chef..

bila hubby pergi offshore, weekday sah2 saya tapau je.. mana nak masak lagi, layan zara lagi, penat balik kerja lagi...

weekend baru saya masak.. ble tgh hari zara tdo, sempat la saya pom pam pom pam kat dapur

malam, kita recycle je yg lunch tu.. hahahaah

so dlm sebulan 6 kali je saya masak... hahah sila gelakkkkk

3 kali weekend = 6 kali la... (tak termasuk recycle utk dinner, tu mudah je.. hangat atas dapur or microwave)

another week, hubby kat rumah...

1 comments:

edrina

November 14, 2008 at 4:54 PM

hi tieha zuan, wah seronoks la kan hari neh cuti :-)

.