INTAN

saya dah balik dr program assessment kat INTAN tuh....

fuh penat maaa

sakit kaki berlari ni tak hilang lg la...

2.4 KM tuh... masa berlari saya duk depan sekali.. sebab nyaa... saya tahu mesti saya akan ketinggalan kat belakang..

kalau saya duduk belakang sekali.. sah2 saya akan ketinggalan jauh giler...

saya berlari dlm masa 15 or 16 minit gitu...

tu pun dh dpt gred C!!
A- 0-9 minit
B - 10-14 minit
C-15 - 18 minit
D-18-20 minit
E-20 minit ke atas

kira ok la dibanding kan D..
ada jugak dapat D..
A takde lansung..


overall not bad la...

ni experience yang boleh saya bawa nanti if kene peegi lagi..

but tak tau la.. firasat kata.. tak lulus je assessment nih..

ramai lagi yang lebih berbakat dr saya...

tapi harap2 ada la rezki saya nanti...bukan utk saya sorang... untuk zara n my family....


amin...

0 comments:

.