CUTI YANG INDAH

pagi tadi liat sungguh nak bangun tido.. bukan Zara ye... sayaaaaa

uhh 2 hari cuti + bangun lambat.. syiok gilerrr..

ye la hubby tak de.. takyah la gaduh2 bangun awal siapkan breakfast..

zara pulak masa friday kul 10++ dia bangun.. n dia membebel sorang2 atas katil tuh..

sampai jam 1045 dia dah bosan kot main sorang2, dia kejutla saya suruh bangun..

tengok jam dah 10.45..

abang sulong saya pun dh bangun.. so kesian kat dia tak makan lagi, saya pun terus memasak..

settle masak kul 12.. baru bagi mandi zara (jangan kata saya pemalas tukar diapers anak ek.. actually dh bangun sekejap kul 8 pg salin diapers zara, then sambung tdo balik..

then sudah bersih mama n anak, terbungkang depan TV.. layan ASTRO...
bagi zara makan, mama makan, then kul 3 something zara tdo.. saya pun tdo sekali...

hua hua hua.. best oooo.. takde org kat umah.. koje nye tdo.. tapi sebelum tu saya dh siapkan semua la, basuh baju, jemur baju, lipat baju, kemas rumah..

rindu hubby saya laaaaa

even every day call, tp tak dpt tgk muka... rindunya kat bucuk2 daling...uwaaaaa

2 comments:

shafa

November 16, 2008 at 9:39 PM

Indah nya... kl hari2 dapat mcm tu..mst best kl ddk umah kan...dpt tido yang bestnya....hhhhuuuhhuuuu rindunya ngn tido..

M4M4 MY4

November 17, 2008 at 8:49 AM

wah indahnye cuti tidoooo.. kita x leh tido siang laaa.. ada jek keje nak wat huhuhu

.