menangis tengah2 malam

sehari dua ni, Zara selalu crying tengah2 malam...
dah le abah ye takde.. tapi ada la saya dengar masa dia mengamuk..( bukan nagis ek ek, tapi mengamuk) dia sebut bah, bah, mean abah dia.. i tot dia mengigau abah dia kot... sampai dengan saya sekali nak nagis masa tuh..

what can i do??? saya sengsorang je tau.. mummy abah dah balik Brunei.. bagi susu taknak..dia duk bergolek-golek atas katil tuh... lama tuh baru dia hisap susu. then tdo.. 2-3 jam pastu jaga pulak.. maraung pulak.. coz lambat dapat susu.. merajuk la pulak budak ni.. jenuh la saya nak pujuk Zara nih... dia siap bukak baju lagi..saya duk dalam bilik tu siap selimut ok.. dia boleh rasa panas pulak.. rasa aircond tu dah kuat.. jaga 2nd time pulak dia nk bukak seluar pulak.. aduh mak oii.. so lastly tido ngan huggies dia je..dia tak suka selimut.. so kena tunggu dia lena baru saya selimutkan dia..tapi tu semua after dia meraung la... 2nd time ni meraung juga..

then bangun pagi elok la pulak.. siap senyum lagi.. aduhai budak kecik ni.. macam2 ragam dia..

tapi masa nak g nursery tuh, menangis... semalam cam tu jugak.. dia nampak je nursery dia terus dah jebek semacam.. nampak pulak teacher dia dtg tepi kereta, uwaaaaaaaaaaaaa

kesian my Zara....

0 comments:

.