INTAN



hari ni dah rabu.. so esok saya akan pergi ke dungun 1st, tido bermalam kat my SIL's house, pagi jumaat terus ke kemaman.. my hubby maybe tdo kat kemaman or kat dungun... saya ada jugak tanya member yg dh pergi last weekend.. ada public speaking, debate, then LDK.. yang paling saya tak tahan, lari 2.4KM... uwaaaaa... saya memang takleh lari jejauh.. cepat pancit la... stamina tak kuat.. lebih2 lagi skrang dah kurang berjogging, kurang bersukan.. masa sekolah dulu saya masuk Taekwondo... jangan main2 nya kang saya kick nanti... larikssss....
masa sek dulu, dah ada sukan yang kita masuk ni, stamina tu ada la skit.. setakat nak lari 2 round padang tu boleh lagi... tapi sekarang rasanya nak habiskan 1 round, mesti dah semput giler....

then yang saya paling tak tahan is nak tinggalkan zara for 3 days.. helooo... 1 hari pun saya tak pernah tinggalkan dia.. paling lama, pergi kerja, balik kerja...

mesti saya akan nangis rindukan dia ek...

0 comments:

.