handbag baru..

misi saya dr b4 raya lagi nak cari handbag baru yang ala-ala muat utk letak barang personal saya, barang Zara such as diapers, botol susu, n lampin or baju maybe...

B4 raya pergi la juga tengok kat ada sale2.. ada yang berkenan tp harga nk dekat 90-100.. RM89.90 RM90 la kan... pandai dia phsyco kita dengan letak tanda 8 kat depan... so tak menjadi...

1 night before raya, ada pergi satu kedai nih, nampak satu beg tu, besar tu dah ok, harga RM30 je.. ulang balik RM30 je.. (RM29.90).. nak beli tapi rasa cam nak tengok yg lain dulu la...... masa tuh saya beli kasut for raya.. Heel tau... dah lama tak pakai heel, sejak preggy ke Zara, saya pakai sandal biasa.. now dukung Zara dngan heel tu... ok la.. takda rasa nak terpeleok masa sukung Zara..

ok so 2-3 hari lepas pergi kat Vincci n Viss, kat Vincci punya la gedaak besar, macam nak letak baju pergi vacation la pulak.. harga ok tp macam beg baju..

kat viss pulak design apa semua dah ok tapi harga 99.90 (RM100 la tuh..)
saya bukan jenis beli barang membabi buta tak tengok harga.. kalau ada yang elok, kualiti elok, design ok, price pulak affordable.. baru saya sambar..

so td kuar lunch, saya pergi la kat Leno.. promosi Leno la pulak...
barang dia memang ok.. murah dan kualiti elok..
saya pakai purse leno dari tahun lepas.. condition still elok.. takda la gam tercabut ke, ada yg terkoyak ke... very the OK ye...beli murah je RM19.90.. tp smpai skrang masih elok...
promosi LENO lagi..

oppss nak cite mende lain,, so saya pun belek2 la handbag.. mula2 jumpa yang RM69.00..
hitam(hitam itu menawan).. cute, ada 2 compartment....

pastu jumpa lagi RM69 jugak 3 compartment.. pastu jumpa lagi yang sama 3 compartment rm 69 jugak..
tapi yang kedua tu design dia cam tak cantik sangat so.. malas dah nak pikir2 lagi, saya amik je yang ketiga tuh...

so now dah setel bahagian handbag....

0 comments:

.