Kursus Intan

akhir bulan ni saya ada kursus di INTIM, INTAN Kemaman.. 3 hari maa

tak pernah saya berjauhan dengan zara sampai 3 hari...
1 hari pun tak penah... paling lama saya pergi kerja kul 8 pagi balik 6 petang.. tu la paling lama sayang tinggalkan dia..

Ni tak tahu lagi la camne...

hubby dah balik masa tuh, so dia akan hantarkan saya ke kemaman n maybe dia pun akan stay kat resort berdekatan.. bawa Zara or not, belum decide lagi...

saya nak minta tolong..

siapa2 yang tahu resort yang berdekatan dengan bukit geliga, kemaman or cherating, please let me know ye... yang murah2 dah la.. jangan sampai 100 lebih... around 50-80 ok la tuh...

1 comments:

shafa

October 14, 2008 at 7:43 PM

kat kemaman tuh mmg ada hotel kemaman...
murah jer tak silap...
nnt saya tgk kan pastu gitau esok...
insyaAllah....

.