Zara n Diapers

sekarang kan zara pakai huggies dry masa siang n mami poko masa malam.....

dulu siang malam pakai huggies.. tapi sebab tahu mami poko punya tahan lama, so untuk malam saya tukar pada mami poko..

salin diapers dlm kul 11 malam, sampai 7 pagi tu masik elok, n tak bocor.. kalau huggies memang dah basar la seluar dia..

dah hampir sebulan dia pakai mami poko waktu malam, semenjak dua menjak ni ada rashes kat vontot dia tuh..

mami poko punya sebab ke ek??

setiapkali nak pakaikan diaper mesti lari ke sana sini...

saya letakkan bedak yg botol warna merah tuh(nama apa ntah).. baik la sekejap..

pastu jadi balik..

so saya cuba nk stop dulu pkai mami poko.. nak tengok camne..

kalau betul la sebab mami poko, saya kena tukar lain la.. maybe huggies ultra kot..

tapi dulu cuba ultra pun tak tahan lama juga...

saya suka 2 brand ini sebab benda nk lekat tu sennag.. stratch......

0 comments:

.