busy....

akhir2 ni saya busy skit.. bukan skit la.. banyak juga kot..

masuk je keje balik trus diberi kerje..(memang tugas kite pun kan pergi kerje untk kerja)

baru ni dah settle 1 tender..

nni ada 2 tender lagi nk kene hantar..

o0o0o penat wooh wat sorang2...

stress sebab kalu supplier lambat bagi harga, lambat la siap tender tuh..

pas tu kita yang kene sebab apa lambat..

adoiya..dah klu supplier tu lmbat bagi apesal plak kita yang kene..

pastu skrang pulak clerk dah berenti.. so maklumat penender, salinan sijil ape semua tuh, saya juga yg kene uruskan.. pokok pangkal saya semua untuk complete satu buku tender tuh.. bos cuma check pricing n sign sajorkk

klu sebelum ni clerk tu boleh tolg siapkan segala malumat penender, cover tender ke, separating ke..

tension woooooo...

masa saya cuti dulu fikiran ni tenang je, masuk kerja je balik berserabut kepala otak..

just teringatkan my daughter je.. kewangan tak stabil lg. so kene kerje..

apepun.. malas nk berleter panjang..

kat bawah ni saya just letak pic je dulu..
n3 akan susul kemudian

1. Projek Mengcasakan bilik baru.



















2. Aktitviti di luar rumah.



















3. My best fren enggagement




















4. last but not least kepulangan seorang putera yang menjadi rebutan antara 2 puteri

0 comments:

.