My best Friend

My best Friend.....

biasa orang ada best friend ni sorang je tapi saya ada lima. and kalu suruh pilih sorang je yang paling the best saya tak boleh sebab semua nye best..

saya ada Farah, Wanie, Erah, Siti n Dayah

Biar saya cerita sorang sorang ek

Farah
saya kenal farah since umur 4-5 tahun lagi.. kiteorang ni berjiran.. saya pulak anak tunggal perempuan. so kerja saya main dengan dia je la.. saya pergi umah dia, dia datang umah saya.. main je kerjenye...

kiteorang sekolah rendah sama2 tapi kelas lain2.. sekali je kelas sama masa darjah 4.. happy sebab dapat sekelas dengan dia.. masuk sekolah menengah dah tak sama sekolang lagi tapi we still friend sebab umah dekat je.. apa2 masalah kiteorang kongsi bersama. pernah kongsi baju, tukar2 barang n everything buat sama2..

sekarang dia dah kahwin pun n stay kat Subang. baru preggie 5 months.. n everytime balik KT, kiteorang mesti jumpe borak n huha huha..

Wanie
saya dah cerita sebelum ni kan
click here

Erah n SIti
kenal erah n siti since sekolah menengah.. masa form 1-3 kenal tapi tak rapat sangat.. tapi since form 4, kami satu kelas n lama2 jadi rapat untill today. dua2 dah kawin. siti ni anak sorang n erah preggie 5 months.

Dayah
kenal dayah masa matriks dulu.. Kolej matrikulasi arau perlis.. satu bilik n sebeah katil..
bilik kat arau ni berbeza dengan bilik di kolej lain.. biasa bilik hostel ni satu bilik kecik je n kat situ la katil, kat situ meja study kat situ la almari. tapi di KMP ni satu bilik kiteorang sama luas dengan 3 bilik di kolej lain.. bilik kiteorang ni ada 3 side. kiri kanan ada katil an almari. side kat tengah pulak meja study.. memang luas giler satu bilik.. bayang kan la 1 bilik kiteroang= 3 bilik hostel kolej lain.

ok.. bukan nk citer pasal bilik yerrr.. cite rpasal dayah.. so satu bilik 4 orang.. 2 orang di sebelah kiri n 2 orang di sebelah kanan bilik.. saya sebelah katil dengan si Dayah nih.. tapi kiteorang tak sama kuliah.. untuk budak account ni ada 6 kuliah.

dia ni asal penang. so saya selalu ikut dia balik penang bile weekend.. gi outing sesama, pergi camping sesama n macam2 lagi la.

untill now, kiteorang still keep contact.. dia pun dah kahwin n ada anak sorang.


Harap semua perhubungna ni akan berkekalan sehingga ke anak cucu.. (ayat biasa.. sebenarnya kekal untk selamanya.. takkan sapnia anak cucu je kot.. mesti la sampai cicit, cuit.. kalau panjang umur laaa)

1 comments:

mama mya

April 22, 2009 at 8:31 AM

windu juga ngan my best friend huhuhu

.