Tag

Nama 'Timang-timangan' anda oleh yang tersayang?
‘yang’ la.....masa awal2 bercinta dulu saya awak je... then saya menggatal suruh dia panggil sayang, n saya panggil abang..
lama2 dia panggil saya ‘yang’ je.. saya still bahasakan diri sayang.. tak jadi la nk bahasakan diri ni yang...

Anda seorang yang....
pemalas…. Hahahah…
Tapi kalau aura rajin tu dating, memang terlebih rajin…

Describe apa yang membuatkan dia terlalu 'istimewa' dimata anda...
- Sebab dia sayang kat saya
- Suka buat lawak spontan
- caring

Makanan & Minuman favourite anda..
makanan – spaghetti, chicken chop, nasi ayam, masakan kampung
minuman – kebanyakan yang ada ais

Favourite colour
Pink Girlllll

Favourite song
banyak la

Siapa yang selalu membuatkan anda tergelak..
Hubby,Zara, my best fren n sape2 yang boleh buat lawak

Sikap yang membuatkan anda stress
kesalahan orang lain diletakkan atas saya

3 benda yang mesti ada dalam beg anda
beg duit,hp,kunci rumah, lipstick, compact powder, note book(buku nota ye kawan2) jam (sebab saya ak suka pakai jam di tangan ntah ke nape pakai skjap je mesti bukak balik)... oppsss lebih dari tiga sudahh. Terlebih sudahhhh….

Kali terakhir anda beriya-iya menangis.kenapa?

tak ingat la…
Betul tak yang ni saya tak ingat.. masa tu tgh gaduh kecik2 dgn hubby.. saya ni emo skit( emo banyak actually) terus berjuraian air mata nih…
Masa tu zara kecik lagi.. terus peluk zara untuk hilangkan rasa sedih ni


Perkara yang paling lucu atau memalukan dlam hidup anda
masa tu saya form 3 or 4 kot. Masa balik dr sekolah.. naik van.. then yang jaga pintu tu ada la budak kecik sek rendah. Saya duk sebelah dia.. bila nak kuar dr van tu, budak kecik ni tak turun, dia just betulkan kaki, bajet ingat saya muat la turun.. sekali ada batang besi kat tepi pintu n kain saya tersangkut kat situ.. apa lagi, jatuh tersembam saya kat atas jalan..malu toksah kata la… sib baik dah tak ramai dlm van tu.. n yg ada pun muda dr saya semua..

Tag rakan anda,
pada sesiapa yang baca…..

0 comments:

.