Zara's 1st word

actually sekarang Zara dah banyak bercakap.. tapi dalam bahasa german la.. satu habuk pun saya tak faham..

tapi akhir2 ni banyak juga yang saya dapat tangkap..

1. Baru ni dia tengah mengamuk.. then dia jerit "\mama!! bah inggal".. mean Abah tinggal.. malam tu abah dia tak balik coz pergi fishing.... abah dia balik saya cerita la.. abah dia senyum je..

2. bila nampak cat.. dia akan buat bunyi mulut sambil sebut "cat cat.."

3. semalam dengan abah dia.. bangun pagi.. saya dah kuar pergo post office, tinggal dia dua org dlm bilik.. then cam biasa kalau zara bangun dulu dia akan kejutkan abah dia.. bila abah dia bangun, turun dr katil, Zara pun sebut "bah ane?" mean abah nak pergi mana? bla abah kata nak gi dapur, dia bangun nak ikut sekali..

4. ada lagi tapi tak ingat la.. kalau nampak bird dia akan tunjuk sambil uh uh uh.. mean tak reti lagi la tu nak sebut..

dah besar dah anak mama..

hari ni abah zara dah pergi offshore...

khamis nanti my parent balik...

selasa saya nak pergi claim rebate fuel..

muahaha... kita shoppingggggggg.

kan fuel dah turun... so tak de nak kisah fuel mahal lagi.. so boleh la kita shopping dengan rebate tu...

jangan menjelesssssss

4 comments:

jantan

December 21, 2008 at 6:58 PM

nasib baik zara cakap basa german
kalau lah zara cakap dalam base jawa mao x pening mak nyer hhhheheh

DYLA

December 22, 2008 at 8:40 AM

bestnya anak dah pandai ckp..

Anonymous

December 22, 2008 at 10:28 AM

nanti soping jangan lupa kita tau hik hik hik

Tieha Zuan

December 22, 2008 at 12:47 PM

jantan : tu la pasal

Dyla : happy sesangattt

Mama Mya : mampu untuk ingat je.... tak leh kirim2 ye.. hehehe.. bonus tak dapat la tahun ni.. company rugi

.