offshore

Hubby dah pergi offshore balik.. dia balik kejap je..

isnin balik, ari ni pergi semula

even sekejap tapi jadila.. dapat lepas rindu 2 orang puteri ni..

saper puteri???


saya la......n Zara..

*****************************************************************

Tengah saya menaip ayat2 kat atas tadi, hubby saya call...

tak jadi pergi la...

dia balik semula.. tak tahu sebab apa.. x sempat lagi nak tanya...

hehhehe..

so malam ni tak kesunyian lagi..

n zara ada teman untuk bergelak ketawa..

pagi tadi kan lepas hantar hubby ku kat driver, bukan hantar samapi kat kkertih yerr

saya balik rumah semula coz nak mandikan zara.. ye la kuar rumah kul 6.45.. driver dtg kul 7..

zara dah bangun tapi saya tak mandikan lagi.. balik rumah punyala dia mengamuk taknak mandi...dah la busuk sebab tutttttt...

so kene la paksa mandi.. meraung dia.. ape boleh buat.. dari dia meraung dekat nursery dia.. baik meraung dengan kita kan...

then hantar nursery.. ok... tak nagis..

then masuk kerja..

***************************************

Lunch tadi say terasa nak makan spagetti.. so berdesuppp pergi Pizza...

amik yang sensasi delight.. after tax RM9.15, air pepsi, spagetti, soup and brread.. ok ape...

best..

puas tekakku..

nak makan ap lagi ek????

malam ni masak je coz kene jimat2..

salary saya next week baru masuk..

salary hubby pun tak masuk lagi..

so mari la kita memasak ye....

1 comments:

Mya

December 5, 2008 at 2:34 PM

selamat hari raya aidiladha... maaf zahir batin....

.