Tak suka.. Tak suka.. TAK SUKA!!!!

eeeeee!!! Menci nye saya....

saya memang pantang la kalau kesalahan orang lain diletakkan ke atas kepala saya...

huishhh tension nye saya... kalau nak sesuatu tu perfect.. beritahu la sendiri kat orang itu... then bila orang itu bagi sesuatu kat saya pulak.. boleh la saya setelkan sesuatu itu dengan lancar dan tidak ada masalah..

macam2 tak kena.. ada aje yang nak kene buat.. agaknya angin orang ini tak elok kot..
mungkin
1. Datang Bulan - tapi tak munasabah coz every day HANGIN.. takkan everyday datang bulan kot...
2. gaduh ngan boyfren - yang ni munasabah juga coz orang ini selalu takleh berdekatan ngan boyfren dia...
3. memang jenis dia macam ni kot..

tensionnnnnn......

3 comments:

oli

December 3, 2008 at 9:14 AM

sabar lorr...ini politik di office lor...
office saya pun ada manusia yang suka berlagak pandai, padahal dalamanya kosong...tulah bila dia berlagak, saya senyum sendiri...enjoy tau tengok dia membuat persembahan...
tieha kena banyak bersabar lor...

Anonymous

December 3, 2008 at 9:39 AM

siapa gerangan si dia tieha weh??

T'Zara Shopping

December 3, 2008 at 9:44 AM

oliole - betula la kata awak.. baik kita senyum n saksikan free show oleh orang yang cam ni kan.....

aini2310 - si dia adalah si dia la...

.