weekend

khamis 1 Jan 2009

Hari ni tak banyak cerita sangat.. boring kat kerja... coz orang lain cuti but Trg tak cuti.. sob sob sob..

Malam pergi makan ikan bakar.. style trg the best kay.. cicah cicah air asam tak best sangat la... tapi maybe sebab dah biasa yang ni... lain orang lain citarasanya..

lagi makan udang celup tepung.. tapi pekerja ni buat bukan celup tepung, dah jadi cucur rupanya.... tebal nak mam*us...

sorry entry takde pic kay... lupa bawak cable..

lagi makan tomyam..

lagi makan nasi la....

jumaat 3 Jan 2009
hari ni suppose pergi Dungun..
my hubby ada hal sikit.. mula plan nak pergi after semayang jumaat.. then hubby kata pergi pagi la.. boleh balik cepat...

punya la bersemangat bangun awal... siapkan pakaian saya, hubby, zara, susu zara n bermacam2 la.. padahal nak pergi dungun je.. KT-Dungun dekat je.. 1jam setengah je...

sekali tak jadi.. hampeh betulllll

Zara dah yoyo pakai baju lelawa nih...

kawan hubby kata datang hari sabtu pulak... menci betul if jadi camni.. so untuk tidak mengecewakan puteri Zara tu.. kitaorang bawa pergi jumpa tokki dia kat marang my FIL la...

after hubby balik hari rabu baru ni.. belum pergi jumpa lagi.. saya just pergi sana when hubby ada kat sini je.. bila hubby ada offshore, takde makna nak travelling jauh2 bawa zara sorang2 dalam kete tuh..Zara tu bukan boleh duk diam dalam kete ni... setakat nak g town 10 minit tu ok la.. nak pergi marang take time 20-25 minit jugak... huhhh.. idak ler....

(sebenarnya bosan coz kat sane hanya ada FIL je... adikberadik yang lain duk jauh.... hehehe.. menantu hantu jugak la ni...)

Jangan kan saya.. hubby sendiri pun bosan...

jumaat tu masa sampai kat rumah FIL.. hubby saya drop saya situ, salam with ayah.. then dia kata 'duk sini jap eh, abang nak pergi rumah kawan jap'..o0o0ohhh idak le saya... saya kata nak ikut jugak... heheh...

my FIL duk sorang2 kat rumah.. MIL dah takde... adik2 beradik lain duk jauh.....

saya nak duk sana.. Idak ler.....jauh nak g kerja.. masa awal2 kawin dulu duduk jugak sekejap..masa tu tengah study lagi...hubby pulak kerja kat area sini.. so weekend saya balik la sana.. weekdays duk kat rumah parent.. takkan la nak drive pagi buta pergi KUSTEM dari marang ke KUSTEM.. take time 45 minit juga...

rumah PIL saya tu rumah kampung je....bilik air mandi kat dalam la.. tapi bilik (jam*an) kat luar.. pastu takde paip pulak.. jenis ltak dlm baldi.... o0o0o0.. saya tak selesa.. bukan nak demand tinggi tapi tak biasa..saya kena ada paip air with wayar getah sekali...
sempat duk sekejap je.. then habis study duk rumah parent since hubby kerja kat KT pulak...sekarang ni dah takde orang,plus ada zara pulak... memang tak selesa sikit la... dulu ada arwah MIL and his baby sister and baby brother.. meriah la sikit.. skrang kosong je...

umur2 Zara tu.. 1 kali je tido sana..... hehehehe
bukan saya je tau.. kakak ipar saya sendiri tak selesa nak tido sana.. bukan apa..anak2 dia yang tak selesa..kalau tido sana, anak2 dia memang rela tak buang air besar la...3 hari bermalam sana.. 3 hari la tahan...saya nak tersuka dengar (sebab saya pun camtu).....kakakakakakka

kiteorang pergi marang sekejap je...dari kul 10 am sampai 11.30 am je...
then balik rehat.......

my 2nd brother balik hari ni jugak.. around 3.30pm balik N9....

then tinggalla my parent, abang sulung n my family....

khamis ni my parent dh nak pergi brunei balik... huhu sob sob sob..... bulan 6 baru balik msia sebba cuti mac nanti, student practikal so abah tak leh balik....

tapi yang best ye.. abah nak support kami pergi Brunei...Yahooooooo

Sabtu 3 Jan 2009
pergi Dungun jam 2pm.. gilir drive ngan hubby.... balik kul6.30 pm tapi samapai rumah dekat jam 9 pm... berenti makan la.. bawa slow la coz hujan... ikut lori minyak... satu perjalanan yang memenatkan... Zara pun dah kebosanan dalam kete tuh... balik tu saya dilanda demam n sakit belakang....ouhhhhh.. tak selesa ok.......

1 comments:

Ninie

January 5, 2009 at 10:19 PM

i suka kalu blk kg hubby kat besut suka g mkn ikan celup tepung kat tepi pantai tu...ermm yummie

.