sakit tangan..

rumah parent saya yang saya duduk skrang tgh renovate.... dari bilik tidur saya, ke bilik air pas tu skrang dapur pulak...

memang dah rupa kapal pecah...

bilik tidur dah siap.. bilik air 90% tinggal nak masukkan sinki n cermin...

sekarang tengah buat kabinet dapur.. baiki yang lama n tambah baru...saya tak tahu dia nak pecah kan kabinet lama semalam, saya balik je petang tengok dapur, masyaAllah... kapal dah pecah mooooo.. saya pun kemas la sikit apa yang patut.. tengah2 kemas, sedar tak sedar jari manis belah kiri saya terasa sakit.. bila tengok, dah timbul urat warna biru(lebam kat dalam).. then terus rasa sakit n rasa cam takleh nak gerak jari tu(maybe perasaan je kot).. sib baik la hubby ada kat rumah... dia yang tolong urutkan(actually bukan tolong kene paksa.. ikut saya nak wat sendiri je, dia wat sakit maaaa).. tapi alhamdulillah after dia urut tu dah ok... masa dia urut tu ada bunyi like urat dah betul balik.. kan kalau kita terseliuh, kita nak betulkan balik akan ada bunyi kan.... klu tak faham, buat2 faham je la....

4 comments:

Anonymous

January 20, 2009 at 9:21 AM

ooooo...(sambil angguk dan buat-buat faham)...heheheheh

Anonymous

January 20, 2009 at 2:15 PM

adoii munyi mcm sakit jek.. x dapat bayangkan huhuhu.. hope cepat sembuh..

edrina

January 28, 2009 at 8:58 AM

mmg tensen kan kalau renovate umah neh.. umah cam tongkang pecah.. tak sabar nak tunggu siap kan.. tapi biler dah siap mesti seronok giler pasal semua dah baru & cantik :-)

Tieha Zuan

January 28, 2009 at 9:29 AM

oli - buat buat faham la..

Mama Mya - sekarang dah ok..

Edrina - memang tahap pening la tgk rumah sendiri

.