bangun lambat..

Muahaha...
dalam setahun ada la benda ni terjadi 3-4 kali kot...
Bulan puasa pun ada juga sometimes.. tak sempat nak sahur..

anyway balik pada hari ni, konon kunci jam 6.15, cehhh.. bunyi alarm, tekan balik.. bunyi yang kedua tekan lagi.. pastu dah mimpi balik.. mimpi apa ntah,, then terjaga rasa lain macam. cam cerah semacam je.. (takde la cerah mana coz saya ada langsir yang gelap skit). tengok jam dah kul 7.30 am..

waaa.. keje masuk kul 8 (saya je org lain kul 8.30 sebab sy nk balik kul 6pm org lain 6.30pm).. so pk balik, takpe la..masuk kul 8.30 la, lagipun nanti semua org balik kul 5 (evening party).. klu saya masuk kul 8 tpi blk sama kul 5 unfair la saya kerja lebih 1/2 hour hari ni...

btw hari ni bos pergi Kl, bini dia pun pergi KL jugak.. (bos managing director, bini dia project director) hmm cam best je kan..

bila la saya nak buka bisnes besar cam ni.. saya managing director, hubby project director(sebab dia yang akan kuar sana sini, meeting sana sini cari sales.. saya duk ofis sign document je.. hahaha) insyaAllah, it will become true one day.. tgh kumpul modal

2 comments:

Mommy Lily

July 18, 2008 at 9:37 PM

awalnye dia masuk keja. kul 8.. mami masuk kul 9 pon selalu lambat jugak...sbb bgn lambat..kihkih

T'Zara Shopping

July 21, 2008 at 9:19 AM

tu la pasal... bini bos la yang tukar office hour jadi camni nih

.