miss Hubby

saya rindu sangat kat suami saya..!!!~~~

huhu.. next week baru dia balik.. suppose rabu ni sebab dia pergi baru ni hari rabu..

tapi saje nak duk lebih coz dapat lebih skit income..

tapi bila baca blog orang lain, gi jenjalan ngan hubby, baca kisah orang yang sedang cintan cintun nak kawin la, apa la, jeles nye.!!! hubby saya takde kat sini..

ohohhhhh I miss him so much.. baru ni our 3rd anyversary.. sambut dengan Zara je kat rumah.. nanti 14th Feb pun sambut ngan zara je kat rumah.. 15th baru abang balik... so kita cuti!!!~~~

hehe mesti la kene sambut kepulangan suami tercinta..

3 comments:

mrs e

February 10, 2009 at 2:08 PM

alololo...

ciannyer dia...tgh rindu rinduan yer..

xpelah...syg isteri tinggal2 kan..

hehe ;)

p/s : tq sudi add link saya, saya pun dah add link awak..

Tieha Zuan

February 10, 2009 at 4:30 PM

Mrs e - thanks....

Anonymous

February 17, 2009 at 4:34 PM

saya dapat bayangkan betapa windunye mama zara pada asben.. pernah laa rasa kena tinggal tue pun x sampai satu ari coz dia balik kg hihihi..

.