rumah sewa

my parent ada bagi sewa salah satu rumah kami kat area KT nih..penyewa tu dah bekerluarga.. yang saya geram sangat, every months memang liat sangat nak bayar duit sewa. selalu bertangguh2. yang tertunggak jangan nak kata la.. ada rm700. padahal sewa sebulan RM280 je...

siot betulll... memang LANGSAT(Tukar L ke B) ayat kat VP.... hehe... sori tiru.. tapi saya geram yang amat..

untuk ogos no tak bayar lagi. sr selasa last 2 week lg saya mintak. then dia kata nak bg selasa last week... tunggu selasa, tak sampai.. pergi rumah dia, kata rabu malam pulak.. tak sampai jugak... pastu sabtu, pastu ahad, then ari ni saya suruh dia masuk akaun.. tak masuk jugak lagi....

memang SIAT (tukar T ke L) betul2 SIAT.....

dah la duit ada RM5 je lagi....

nak harap salary kat sini.. hampeh...

Penyewa OIIIIII bila kanu nak bayar hutang ar?????
tak aman hidup kau anak bini buat orang camni..

neighbour kat situ kata, dierang ni mmg banyak berhutang dengan orang.. bukan dengan saya aje...

bodoh betulll orang nih.... tak reti bahasa...

4 comments:

attyfir

August 18, 2008 at 3:03 PM

org cmnie..mmg toruk..

Anonymous

August 18, 2008 at 5:20 PM

jangan lah marah dek oii....
Saya nak tumpang iklan...
Kami ada menjalankan perniagaan bekalan bahan2 bakeri alamat nya seperti dibawah:

KESUMA USAHA TRADING
NO. A22, TAMAN PERUMAHAN GONG BADAK 3 (bersebelahan tapak pasar malam),
21300 KUALA TERENGGANU

WAKTU OPERASI: ISNIN-SABTU 9.30AM-6.30PM
AHAD: TUTUP

atau talipon kami untuk keterangan lanjut: 016-2086228

Anonymous

August 19, 2008 at 11:41 AM

byk2 kan bersabar yerrr :)

Anonymous

August 27, 2008 at 11:34 AM

hi..suit tu baju je..:-)
tq for visiting my sales blog

.