a night b4 sedar gigi Zara dah tumbuh

gambar ni saya snap pada pagi 3 pagi 23 may 2008 . normally waktu ni dia terjaga nak susu n normal la dia akan menangis ngada2 sampai mama siap buat milk dia. tapi malam ni dia buat perangai, kasi milk taknak. Zara punya la menangis meraung. saya pun dodoi la dia tidur balik. maybe dia mengigau kot. dodoi2 tidurla zara nih, tapi bila letakkan dlm kot dia balik, nangis semula. tup tup 1/2 hour lebih saya duk main dukung dia.


Lastly, saya suruh abah dia pergi amik buai letak dlam bilik.
then letak je Zara dalam buai, terus diam. then bagi la susu kat dia, siap babai babai lagi. inila hasilnya.



tapi tak tau lagi punca dia nangis. sudah hisap milk, saya bawa masuk bilik air untuk salin diaper. sekali lagi dia meraung. rupanya boot dia ada rashes sebab kerap sangat buang air besar..

kesian anak mama

pagi esoknya barula perasan gigi dia dh tumbuh

2 comments:

Yaya

June 30, 2008 at 9:29 PM

iii kunjungan balas dari ai..he he, zara dah tumbuh gigi ekk,comelnya zara nehhh..geram auntie tengok lahhh

Anonymous

July 1, 2008 at 7:18 AM

kiut lah Zara...
thanks singgah Fp saya.
Sofia nak masuk 19 bulan nxt week, cepat betul masa berlalu ;)

.